Copyright CFdeHof V. 18-01-2020
Stichting Cultuurfonds de Hof

locatie

De Stichting CultuurFonds de Hof is een zelfstandige, van de Hofkerk geheel onafhankelijke, stichting. Voor een subsidie of financiële bijdrage voor een culturele activiteit kunt u contact opnemen met het secretariaat van de Stichting CFde Hof. Lees vooral eerst de voorwaarden! Wilt u een culturele activiteit in de Hofkerk organiseren, neem dan contact op met de contactpersoon van de werkgroep Cultuurhuis de Hof, cultuurhuisdehof@gmail.com.

>Hofkerk

De Hofkerk in Oldenzaal is bij uitstek geschikt voor het uitvoeren van culturele activiteiten. De akoestiek wordt door artiesten en koren geprezen. De door CFdeHof te subsidiëren culturele activiteiten vinden in de Hofkerk plaats. Huurovereenkomst Om gebruik te kunnen maken van de Hofkerk dient u een huurovereenkomst te sluiten met de werkgroep Cultuurhuis de Hof.

>Voorzieningen

1. Geluidsinstallatie 2. Lichtinstallatie met 12 schijnwerpers en volgspot 3. Vleugel 4. Orgel 5. Kroonluchter met ca. 25 kaarsen 6. Beamer met scherm 7. Circa 350 zitplaatsen 8. Catering
Enschedees Byzantijns Mannenkoor
Hofkerk